W kontakcie z Urzędem Skarbowym korzystaj z elektronicznych form obsługi Klienta
- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT– nr telefonu 12 66 56 281
VAT– nr telefonu 12 66 56 156
CIT– nr telefonu 12 66 56 160
podatek akcyzowy– nr telefonu 12 68 17 133
spadki/darowizny– nr telefonu 12 66 56 513
PCC– nr telefonu 12 66 56 159
rejestracja podatników– nr tel. 12 66 56 454
egzekucja administracyjna– nr telefonu 12 66 56 504
rachunkowość podatkowa – nr tel. 12 66 56 516
komórka wierzycielska– nr telefonu 12 66 56 501
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.krakow.srodmiescie@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, od 14 września 2020 r. możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 5 dni w tygodniu:
- Poniedziałek: 8.00 – 18.00
- Wtorek – Piątek: 8.00 – 15.00
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności