- Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu z nami.
- W wyjątkowych sprawach, których nie można załatwić elektronicznie, wprowadzamy możliwość wizyty w urzędzie przez 3 dni w tygodniu.
Korzystanie z elektronicznych form obsługi Klienta
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania ze swoich e-usług i kontaktu poprzez e-PUAP i infolinie.
Usługi e-Deklaracje i Twój e-PIT, dostępne tylko na podatki.gov.pl, pozwalają na sprawne rozliczanie podatków bez wizyty w urzędzie skarbowym.
Natomiast w serwisie biznes.gov.pl znajdują się opisy elektronicznych usług świadczonych przez urzędy skarbowe, między innymi informacje o tym w jaki sposób, elektronicznie, można złożyć wniosek i uzyskać zaświadczenie o niezaleganiu w podatkach oraz należnościach celnych lub stwierdzające stan zaległości.
Kontakt telefoniczny do urzędu skarbowego:
PIT – nr telefonu 12 29 38 125, 12 2938 187, 12 2938 188, 12 2938 190
VAT – nr telefonu 12 29 38 154, 12 29 38 122, 12 29 38 176, 12 29 38 115, 12 29 38 132
CIT – nr telefonu 12 29 38 129, 12 29 38 189
PCC – nr telefonu 12 29 38 274
spadki/darowizny – nr telefonu 12 29 38 218
rejestracja podatników – nr telefonu 12 29 38 157
egzekucja administracyjna – nr telefonu 12 29 38 133, 12 29 38 137
rachunkowość podatkowa – nr telefonu 12 29 38 209, 12 29 38 210, 12 29 38 295
komórka wierzycielska – nr telefonu 12 29 38 217, 12 29 38 211
Adres e-mail urzędu skarbowego: us.krakow.stare-miasto@mf.gov.pl
Informacje podatkowe oraz usługę Twój e-PIT znajdziesz na podatki.gov.pl
Wizyta w urzędzie
W wyjątkowych sytuacjach, w których nie można załatwić sprawy przez e-usługi, możliwa jest wizyta w urzędzie skarbowym przez 3 dni w tygodniu:
- Poniedziałek od 12:00 do 18:00
- Środa od 9:00 do 15:00
- Piątek od 9:00 do 13:00
W pozostałe dni obsługa Klienta odbywa się w jednostkach KAS poprzez e-Usługi, e-PUAP i telefonicznie.
Prosimy o zachowanie wszelkich środków ostrożności