Jak załatwić sprawę w Drugim Urzędzie Skarbowym Kraków

    Jak załatwić sprawę w Drugim Urzędzie Skarbowym Kraków

    Jak załatwić sprawę w Drugim Urzędzie Skarbowym Kraków

    Instrukcje 

    Złóż deklarację PCC-3 bez wychodzenia z domu

    Pismo dotyczące wpłaconych zaliczek CIT przesłane przez e-Urząd Skarbowy

    Sprawdź wpłacone zaliczki na podatek bez wychodzenia z domu

    Nowe zasady obługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.
    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:

    • elektronicznie – dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym
    • telefonicznie – pod numerem telefonu: 22 330 03 30 - wybierz 1, następnie wybierz 8
    • podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt

    Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę.

    Drugi Urząd Skarbowy Kraków przyjmuje umówionych klientów w:

    • poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00
    • wtorek - piątek w godzinach 8:00 - 15:00

    Podstawowe stanowiska do spraw bezpośredniej obsługi podatników zlokalizowane są na parterze Urzędu w Sali Obsługi Podatnika, w szczególności można:

    - pobrać i złożyć wszelkie rodzaje formularzy obowiązujących w kontaktach z urzędem (PIT, CIT, VAT, NIP, PCC),
    - złożyć wniosek i odebrać zaświadczenie o żądanej treści,
    - złożyć wszelkie dokumenty i wnioski.
     
    Większość spraw można załatwić również poprzez złożenie wniosku do Urzędu wykorzystując Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP). Aby można było złożyć wniosek poprzez ESP, 
    wymagane jest posiadanie konta użytkownika (konto jest bezpłatne) na platformie ePUAP.
     
    Naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego Kraków przyjmuje zgłaszających skargi i wnioski w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach pracy urzędu.
    Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. 
    W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.
     
    bip

    Publication information

     
    Approve date: 16.11.2020 Publish date 16.11.2020 08:24 Last modification date: 21.10.2024 08:35
    Author: Agnieszka Kopijka Publishing person: Agnieszka Kopijka Modification person: Agnieszka Kopijka
    History versions