Jak załatwić sprawę w Urzędzie Skarbowym w Bochni

    Jak załatwić sprawę w Urzędzie Skarbowym w Bochni

    Jak załatwić sprawę w Urzędzie Skarbowym w Bochni

    Nowe zasady obługi podatnika

    W związku z potrzebą zapewnienia podatnikom większego bezpieczeństwa oraz komfortu, wprowadziliśmy nowe zasady obsługi w urzędach skarbowych.

    Na wizytę w Urzędzie Skarbowym możesz umówić się korzystając z jednego z trzech możliwych sposobów:

    • elektronicznie – dzięki usłudze Umów wizytę w urzędzie skarbowym
    • telefonicznie – pod numerami telefonu: 22 330 03 30 - wybierz 1, następnie wybierz 8
    • podczas osobistej wizyty w urzędzie w punkcie rezerwacji wizyt

    Nie potrzebujesz umawiać wizyty w urzędzie, aby zostawić dokument w urnie (bez potwierdzenia odbioru) lub otrzymać potwierdzenie na swojej kopii w punkcie podawczym. Jeżeli chcesz wyjaśnić wątpliwości dotyczące złożonego dokumentu - umów wizytę.

    Urząd Skarbowy w Bochni przyjmuje umówionych klientów w:

    • poniedziałek w godzinach 8:00 - 18:00
    • wtorek - piątek w godzinach 8:00 - 15:00
     
    Naczelnik Urzędu przyjmuje interesantów w sprawie skarg i wniosków w poniedziałek w godz. 14:00 - 16:00, a w pozostałych dniach tygodnia w godzinach pracy Urzędu w siedzibie US w Bochni przy ul. Gołębiej 3, pok. 117
     
    Ze względów organizacyjnych prosimy o wcześniejszy kontakt z sekretariatem urzędu pod numerem: 22 330 03 30 
     
     
    bip

    Informacje o publikacji dokumentu

     
    Data utworzenia: 18.05.2015 Data publikacji: 18.05.2015 11:46 Data ostatniej modyfikacji: 21.10.2024 08:46
    Autor: Agnieszka Bereta Osoba publikująca: Artur Ozga Osoba modyfikująca: Agnieszka Kopijka