Jedno miejsce do obsługi tarnowskich podatników

Jedno miejsce do obsługi tarnowskich podatników

Jedno miejsce do obsługi tarnowskich podatników

Po lewej logo Krajowej Administracji Skarbowej. Napis: Jedna sala obsługi klienta dla wszystkich podatników z Tarnowa i powiatu tarnowskiego. Po prawej adres strony internetowej: malopolskie.kas.gov.pl.
  • Urzędy skarbowe w Tarnowie połączyły siły, aby szybciej i lepiej obsługiwać klientów
  • W budynku Drugiego Urzędu Skarbowego przy al. Solidarności 5-9B, będzie znajdować się jedna sala obsługi dla wszystkich podatników z Tarnowa i powiatu tarnowskiego
  • Nowoczesna sala obsługi jest przystosowana do obsługi większej liczby klientów, a przed  budynkiem przygotowano wiele miejsc parkingowych
W Zespole Urzędów Skarbowych na Al. Solidarności 5-9B są obsługiwani podatnicy, dla których właściwym urzędem do rozliczania się jest zarówno Pierwszy jak i Drugi Urząd Skarbowy w Tarnowie. Jedna sala obsługi dla obu urzędów wpływa na poprawę jakości obsługi podatników.
 

Nowy system pracy

Zmieniło się jedynie miejsce Sali Obsługi Bezpośredniej. W praktyce, wszyscy mieszkańcy z miasta i powiatu, niezależnie od właściwości miejscowej, w Zespole Urzędów na Al. Solidarności 5-9B w Tarnowie mogą:
  • zasięgnąć informacji podatkowej,
  • uzyskać zaświadczenie,
  • złożyć pisma, zeznania, deklaracje podatkowe na dziennik podawczy.

Nadal pracownicy Pierwszego Urzędu rozliczają deklaracje klientów Pierwszego Urzędu Skarbowego w Tarnowie. Zwracają nadpłaty z zeznań, różnicę w podatku VAT, a także rozpatrują wnioski o udzielenie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych. Obsługujemy także wszelkie dokumenty składane w formie elektronicznej oraz za pośrednictwem e-Urzędu Skarbowego – tłumaczy Sebastian Wójcik, naczelnik Pierwszego Urzędu Skarbowego w Tarnowie.

 

Potrzebne zmiany

Dzięki zmianie organizacji pracy w Tarnowie, podatnicy mogą odczuć prawdziwą różnicę w obsłudze. Przede wszystkim do ich dyspozycji dostępna jest, nowoczesna i przestronna sala obsługi. Jest klimatyzowana i z kącikiem zabaw dla dzieci. Klientów obsługuje większa liczba pracowników. Całość jest dostosowana do potrzeb klientów z niepełnosprawnością ruchową.
 
Przejęcie obsługi bezpośredniej klientów z miasta i powiatu tarnowskiego przyniosło korzyść w postaci wysokiego poziomu profesjonalnej i przyjaznej obsługi. Jesteśmy w centrum miasta, więc łatwo do nas dotrzeć komunikacją publiczną lub samochodem, bo jest gdzie zaparkować. – mówi Henryk Zdybel, naczelnik Drugiego Urzędu Skarbowego w Tarnowie.