Infolinia Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)
- 22 330 03 30– z telefonów komórkowych
- 801 055 055– z telefonów stacjonarnych
- +48 22 330 03 30– z telefonów z zagranicy
Dowiedz się więcejo Infolinii Krajowej Administracji Skarbowej, wejdź na stronę.
Obsługa telefoniczna klientów
- Poniedziałek: 8:00 – 18:00
- Wtorek – Piątek: 8:00 – 15:00
Infolinię obsługują pracownicy Krajowej Administracji Skarbowej w języku polskim.
Po połączeniu usłyszysz komunikat powitalny. Wybierz cyfrę 1, jeśli chcesz połączyć się z infolinią obsługiwaną przez pracowników urzędów skarbowych. Następnie, aby wybrać odpowiednią kategorię sprawy, naciśnij odpowiednią cyfrę na klawiaturze numerycznej telefonu:
- Podatek dochodowy od osób fizycznych PIT - wybierz 1
- Podatek od czynności cywilnoprawnych PCC - wybierz 2
- Spadki i darowizny - wybierz 3
- Podatek od towarów i usług VAT, i kasy fiskalne - wybierz 4
- Podatek dochodowy od osób prawnych - wybierz 5
- Podatek akcyzowy - wybierz 6
UWAGA Szczegółowe informacje dot. wpłat z tytułu dochodów scentralizowanych (akcyza, cło, VAT-import) INFOLINIA nr tel.: 18 261 31 00. - Rejestracja podatkowa NIP, VAT, ZAP-3, rachunek bankowy - wybierz 7
- Umówienie wizyty w urzędzie- wybierz 8
Na infolinii uzyskasz ogólną informację podatkowo– bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych udzielają indywidualnej informacji podatkowej, po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN nadanym w e-Urzędzie Skarbowym.
*Koszt połączenia jest liczony jak za połączenie lokalne lub według taryfy operatora.
Egzekucja administracyjna
Numery telefonów wyłącznie w sprawach postępowań egzekucyjnych prowadzonych przez Naczelnika:
12 38 46 291. Informacje w indywidualnych sprawach objętych tajemnicą skarbową udzielane są wyłacznie po uwierzytelnieniu się kodem telePIN nadanym w e-Urzędzie Skarbowym.
TelePIN w e-Urzędzie Skarbowym
Chcesz otrzymać indywidualną informację podatkową? Udzielimy Ci jej na infolinii KAS obsługiwanej przez pracowników urzędów skarbowych po potwierdzeniu tożsamości kodem telePIN.
Pamiętaj!Kod telePIN podajesz tylko w sytuacji, gdy to Ty nawiązujesz kontakt z infolinią KAS lub pracownikiem urzędu skarbowego.
Dowiedz się więcejna temat usługi e-Urzędu Skarbowego – telePIN, wejdź na stronę.
Konsultanci Krajowej Informacji Skarbowej (KIS) są do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 18:00
Wybierz cyfrę 2, jeśli chcesz połączyć się zinfolinią obsługiwaną przez pracowników Krajowej Informacji Skarbowej (KIS).
Na infolinii KIS uzyskasz ogólną informację podatkowo-celną – bez potwierdzania tożsamości. Pracownicy infolinii KIS nie udzielają indywidualnej informacji podatkowej.
Krajowa Administracja Skarbowa (KAS) zachęca do korzystania z e-usług
e-Urząd Skarbowy umożliwia załatwienie wielu spraw podatkowych online - bez wychodzenia z domu, na dowolnym urządzeniu, 24/7.
Serwis dostępny jest po zalogowaniu na stronę.