Świadczenie usług zaufania na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Krakowie

Świadczenie usług zaufania na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Krakowie

Świadczenie usług zaufania na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Krakowie

Świadczenie usług zaufania na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Krakowie:

a) wytwarzanie, wydawanie, zawieszanie i unieważnianie kwalifikowanych certyfikatów podpisu elektronicznego;

b) dostawa zestawów do składania i weryfikacji kwalifikowanego certyfikatu podpisu elektronicznego:

-  zakup nowego zestawu (karta kryptograficzna standard i czytnik z kablem lub karta kryptograficzna „mini" - SIM i czytnik USB, kwalifikowany certyfikat podpisu elektronicznego, oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisu) na 2 lata,

- zakup/odnowienie certyfikatu na nowej karcie (bez czytnika) na 2 lata.

c) przedmiot zamówienia będzie realizowany etapowo – zgodnie z potrzebami Zamawiającego.

 

Numer postępowania: 1201-ILZ.261.55.2024

 

Termin składania ofert: 2.12.2024 roku

 

Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej (czytelny skan podpisanego i wypełnionego Formularza ofertowego - załącznik nr 1), na adres: przetargi.ias.krakow@mf.gov.pl

 

Przedmiot zamówienia został opisany w załączonym Ogłoszeniu o zamówieniu nr 1201-ILZ.261.55.2024, w tym:

- Załączniku nr 2– Projektowane postanowienia umowy, w tym Opis przedmiotu zamówienia.

 

Ze względu na wartość przedmiotowego zamówienia przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) nie będą stosowane.

Pliki do pobrania

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 21.11.2024 Data publikacji: 21.11.2024 11:12 Data ostatniej modyfikacji: 04.12.2024 13:34
Autor: Dorota Sęp Osoba publikująca: Jarosław Matuszkiewicz Osoba modyfikująca: Jarosław Matuszkiewicz
Rejestr zmian